Sunset on the beach!


Gisterenavond zijn mijn vader, zusje en ik naar het strand gegaan ^^! Gelukkig liet het weer alles toe en heeft het zonnetje heerlijk geschenen =]! Ik besloot die avond foto's te maken van de zonsondergang <3!

Persoonlijk vind ik dat het strand en een warme temperatuur echt horen bij de zomervakantie ^^! Als ik dit niet heb gehad, dan heb ik totaal geen zomervakantie gevoel gehad. En ik vind het ook altijd belanrijk om op vakantie te gaan ^^!




Gelukkig gaat dit weer nog even door in Nederland en kan ik hiervan wat langer genieten ^^! Ook is het wel leuk voor de mensen die dit jaar in Nederland moeten blijven. Ik kan me voorstellen dat je chagrijnig wordt van als maar regen en een grijze lucht.

Anyways, hoe hebben jullie deze zomerse dag besteed ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. gave foto's! :D

    Liefs Puck.

    PS: Join my winparty! 8 give-aways with awesome items!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt hele mooie fotos! ik hou van het strand

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's, die eerste is echt gaaf (:
    Bedankt voor je reactie. Ik reageer een beetje laat, maar dat komt omdat ik gisteravond terug ben gekomen uit Frankrijk hihi (:
    Leuk dat je ook Cultuur en Maatschappij gaat doen, ik hoor het van veel mensen! En wauw, naar Egypte, dat lijkt me echt heel bijzonder, ik ben nog nooit zo ver weg geweest ;).
    Veel plezier, natuurlijk volg ik je terug! Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!

    En sorry voor mijn late reactie, maar ik had het dit weekend beetje drukjes haha (:
    En mooi dat het ook goed met jou gaat! Ja klopt, gelukkig wel! Het is vandaag super mooi weer, dus ga zo maar is me bikini aan doen en zonnen haha! Rijles? wow ben je al weer 18!! De tijd gaat echt snel.. Egypte? gaaf! Daar wil ik ook wel een keer heen (: Hoelang ga je ? Ja snap ik, ligt egypte in afrika dan haha? - als dat écht zo is, voel ik me echt een beetje dom nu haha.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Super mooie foto's ! Ik heb vandaag onverwachts vrij. Dus ik ga lekker in de tuin zitten :) en bruin worden (hopelijk)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten