Summer '12 here I come!

Tumblr_m0iobkggzu1r86we0o1_500_large
Dit jaar wordt voor mij qua vakantie weer iets totaal nieuws, want ik ga een nieuw continent toevoegen aan mijn "already been" lijstje ^^! Voor het eerst ga ik naar het continent Afrika en dan ga ik daar heen voor het land Egypte <3! Omg wat lijkt me dat gaaf! Toen mijn ouders het vertelde was ik helemaal verrast en stond awkward mijn blijdschap uit te beelden haha xD!

Ik heb echt totaal geen idee hoe het er in dit continent aan toe gaat. Wel weet ik dat de temperaturen hier boven de 40 graden kunnen worden. Hopen dat ik daar snel aan gewend raak..xD. Ook ga ik weer eens met Schiphol vliegen. De laatste keer was 18 jaar geleden, dus jeugdsentiment woehoe =P! 

Maar ik heb hier echt onwijs veel zin in <3!!! Ik ben zo benieuwd hoe alles er daar uit ziet. Ik zie natuurlijk beelden op televisie en foto's, maar dat is anders dan het echt ervaren ^^!
Het plaatsje waar ik zal verblijven heet Hurghada (in het Arabisch Al Ghardaqah) en ligt tegen de Rode Zee (die dus niet rood blijkt te zijn, oew big shocker xD).

Verder hebben we sinds kort een paspoort (anders kom je Egypte niet in).

En dit zijn de foto's van mij en mijn zusje. Haha ze zijn in ieder geval beter dan onze ID-kaart foto's xD.

En dit is tot nu toe alles wat ik weet. Wanneer ik vertrek merk je denk ik wel en voor de rest ben benieuwd hoe deze vakantie gaat worden ^^! Of ik internet heb, geen idee! Maar wie weet ^^! Iemand ervaring met het land Egypte ??

xxx Katy !

Reacties

  1. Ah, wat gaaf dat je naar Egypte gaat, zo tof! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier! Ik volg je trouwens nu op Bloglovin' Je hebt een super leuke blog :') Liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nounou dat lijkt me echt super!
    Veel plezier. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ben nog nooit in Egypte geweest. Wel ben ik al in Saint-Tropez geweest en ga ik nog naar Barcelona!

    xoxo Milou et Milou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig... ik ben ook in Egypte geweest en wel in precies hetzelfde stadje als jij heen gaat!!!Heel veel plezier en geniet ervan! p.s. Pas wel op in de winkeltjes, want de mannen daar kunnen erg opdringerig zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh wat super gaaf! Heel erg veel plezier, ben benieuwd naar de foto's.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet erleuk uit heel veel plezier (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf dat je daar heen gaat! veel plezier :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten