Sum 41 concert!

So finally the post about Sum 41 <3! Het duurde even een tijdje voor ik deze post kon doen, omdat ik een compilatie filmpje van het concert wilde maken. Ik had zoveel gefilmd ^^!

We hadden in Tilburg nog wel een tijd op Sum 41 moeten wachten, maar we hebben ze wel gezien! En in het begin stond ik zelfs nog vooraan =D! Later was dit niet meer het geval, omdat die fans besloten een mosh pit te maken. Dan beukt letterlijk iedereen tegen elkaar aan en ik werd bijna helemaal plat gedrukt door alle fans. Uiteindelijk was ik het zat en ging ik maar vuur met vuur bestrijden, want ik wilde van mijn concert genieten en niet meedoen aan een mosh pit! Dus ik heb iedereen daar terug gebeukt en geduwd en weet ik het allemaal en ben eruit gegaan xD. Kijk ik snap best dat fans een mosh pit willen, maar sommige (zoals ik) komen voor de muziek en ik wilde super graag Sum 41 van dichtbij zien op een normale manier. Eigenlijk zouden er twee aparte plaatsen moeten zijn. Een voor de fans en een voor die mensen die zo graag een mosh pit willen. 
Later ben ik dus naar boven gegaan met Simon en Danni en daar was het gelukkig rustig genoeg ^^! Wel kwam ik er achter dat een van die panter extensions die ik droeg eruit getrokken was toen ik nog in die mosh pit zat (lekker concert hé xD). Maar ja, we hebben gewoon van het concert genoten en gekeken naar hoe al die fans helemaal los gingen! Vanaf boven zag het er echt gaaf uit =]! Ook werden er nog wat fans het podium opgezet en die gingen ook los daar (ook al bleven ze wel in een bepaald hoekje op het podium xD). Maar een gast die ging echt helemaal mee in die muziek en die heb ik ook nog op de camera haha. Altijd leuk om te zien hoe fans helemaal opgaan in die muziek <3!

Hier is in ieder geval part 1 van het concert ^^! Part 2 komt later nog op Youtube, maar niet op mijn blog denk ik =P. Anyways enjoy <3!
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten