Step Up Revolution Sneak Peak!

Kan jij ook niet wachten op de nieuwe film Step Up Revolution?? Ik heb er in ieder geval veel zin in om deze film te bezoeken en niet zo lang geleden is er al een mini stukje van deze film op YouTube gezet ^^! In dit mini stukje is een "office dance" te zien waarbij een grote groep dansers een dans doet met leuke moves en geld dat overal in het rond vliegt haha ^^! Het heeft echt zo'n flashmob effect <3!

Hier is het filmpje, dus enjoy ^^:

Vind jij dit er al veelbelovend uitzien??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik was er ook al benieuwd naar! En tuurlijk kunnen we elkaar volgen :) Ik volg je nu ook. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben echt totaal geen 'step up' persoon, hou er echt niet van hahaa ;)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt fan van de Step up films! Ik heb ook echt super zin om de nieuwe te bekijken! Leuke post! Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooeeeh leuk!!
    bedank voor je leuke comment
    volg je nu ook!!

    Xo
    http://www.todays-miracle.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag gister de trailer in de bioscoop. lijkt me een gave film!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten