Review; Mavala, Aqua Blue, 130


Yeah, na lange tijd besluit ik maar weer eens een nagellak review te geven ^^! Dit keer gaat het over een nagellak, die ik van mijn tante heb gehad <3!

Informatie algemeen:
Nagellak: Mavala; nummer 130, Aqua Blue.
Inhoud: 5 ml.
Prijs: 4.49 (euro).
Het is onder andere te koop bij winkels als Ici Paris.

Review:


Het merk Mavala was voor mij eerst een redelijk onbekend merk, maar toch blijkt deze al bekend te zijn. En gelukkig ook maar want dit lakje droogt snel, heeft een mooie kleur, dekt goed en lakt prettig ^^! Ik denk dat ik hier in de toekomst ook zeker meer van ga kopen <3! Ook is het een schattig klein flesje en ik kan me eigenlijk niks naars aan dit lakje herinneren. Deze blijft niet bijzonder lang zitten, maar sowieso langer dan bij Essence. Na het lakken heb ik er trouwens nog wat mini diamantjes aan toegevoegd =P. Verder vond mijn rijinstructeur de kleur ook mooi haha xD. Ik heb dus eigenlijk geen nadeel aan deze nagellak gevonden ^^! Zeker een aanrader <3!

Ben jij bekend met het merk Mavala ??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten