Ready for Sum 41!!!

Yeah, vanavond ga ik naar een concert van Sum 41 met Simon =D! Simon is een vriend van mij, die mij meevroeg naar dit concert en natuurlijk zei ik JA! 

Sum 41 is een Canadese punkrock band, die bestaat uit Deryck Whibley, Steve Jocz, Jason McCaslin en Tom Thacker. Deze band kende ik heel toevallig, omdat ik vroeger fan was van voice-overs. Hierbij worden bestaande filmpjes door andere mensen ingesproken. Ik keek toevallig de voice over: Dora en het concert van de dood (ze ging naar een concert van Sum 41) xD. Oké het is een vage een zeker weten rare manier om achter een band te komen, maar ik ken deze band nu gelukkig wel <3!

Mocht je Sum 41 niet kennen en zoek je nog een band om aan je rock muziek lijst toe te voegen, hier is Sum 41 - Fatlip <3!
Met een beetje geluk kan ik er een foto of film verslag van geven en anders dan laat ik het bij deze post ^^! Het concert wordt gehouden in Tilburg waaronder ook bands als Rise Against en Black Veil Brides hebben opgetreden <3! Dat zijn ook twee super geweldige rock bands <3! Hoe dan ook, vanavond ga ik lekker rocken met Simon en ik hoop dat het een top concert wordt <3! Oh, verder krijgen we trouwens ook Destine en Follow You Home in het voorprogramma ^^! Destine staat bekend als een beroemde emopop band en Follow You Home staat bekend als een band met de combinatie punk, pop en een energieke podium performance, dus ik ben benieuwd ^^!

Ken jij Sum 41 ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dankjewel voor je leuke, enthousiaste reactie!
    Heel veel plezier :)

    Xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMGGGGG ik ben jaloers, sum 41 is echt geweldig!
    Heel veel plezier :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken hun niet! Maar ik luisterde even dat liedje! GENIAAAAAAL!
    I really like them.
    Ik lusiter namelijk ook wel rock.
    Nou ik wens je heel veel plezier:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten