Random gedoe @Floriade 2012!


In de Floriade is meer te zien dan alleen bloemen. Ook heb je er veel bossen, een oude boerderij, films die je kan bekijken enz.^^!

Eerst hebben mijn familie en ik de cultuur historische route gedaan bij een boerderij in de buurt. Daarachter was een hele grote tuin waar Channah en ik even hebben gezeten =P.


In de boerderij kon je allemaal dingen vinden die te maken hadden met Limburg =P. Dit is het begin van de cultuur historische route. In deze route maak je kennis met hoe de mensen leefden op het Floriadeterrein in de prehistorie en de napoleontische tijd. Deze route start in de St. Jans boerderij =P.
Later kwam ik nog op een plaats waar van dit soort rare bollen stonden. Binnenin zie je mij =P!
Later had ik enorme hoofdpijn, maar heb ik toch maar een slush-puppie genomen <3!
Toen ik pauze had, zwommen er af en toe nog wat zwaantjes voorbij ^^!
bloemutje ^^!
Ingang van de Floriade.

Haha maar de post zegt het al, dit zijn allemaal een beetje random foto's van die dag in de Floriade. Ik heb veel gezien (zoals je waarschijnlijk wel aan mijn aantal posts hierover merkt), maar sommige foto's wist ik niet echt te plaatsen. Dus vandaar wat random pictures ^^! Zijn er ondertussen al mensen net als mij ook naar de Floriade geweest ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. mooie foto's! ik ben dinsdag geweest, moest er toch echt even heen het is niet eens zover rijden voor mij want ik woon in zui-limburg, haha!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten