On our way to Italy!


 Foto made by moi.
Eindelijk begon dan onze langverwachte reis naar Noord-Italië! Wel was er in de ochtend een twijfel of het wel zo slim was om te gaan (vanwege de aardbeving in Bologna). Die was namelijk precies gebeurd op de dag toen wij gingen! Ik dacht echt : "Nee ik kom en gelijk een hele stad verwoest o.O!" Gelukkig ging de reis toch door en wachtte ons een geweldige busreis van maar 22 uur xD.

Hier zie je Lauren en Jeanette ^^!
Hier zitten Ruth en Cynthia ^^!
We werden natuurlijk eerst uitgezwaaid door onze familie en we vertrokken rond drie uur smiddags. Ook  hadden we die dag super lekker weer en net voordat we in Duitsland zouden komen, hadden we nog een korte stop gemaakt in Venlo.

Later kwamen we aan in Duitsland waar we onze tweede pauze zouden gaan houden en gelukkig zat het weer ons hier ook niet tegen ^^!




4th Foto made by Lauren Landreth. Photo: 1, 2 and 3 made by moi ^^!
Hier zie je Jeanette, moi, Cynthia, Ruth en Jesse (misschien herken je hem wel als de maker van de GaOverDeStreep tweets =P). Zo niet, dan moet je maar eens kijken hij maakt hele leuke en mooie tweets ^^!

We hebben die avond bij Burger King gegeten (ook weer een nieuwe ervaring voor mij xD) en leuk zitten kloten op de parkkeerplaats ^^!

Foto made by Jeanette van Arkel.
Foto made by Yannick Westdijk.
Op deze foto zie je mij, Nina, Ruth, Lauren, Cynthia en Jeanette ^^!

Voor zover je dus kan zien, hadden we hier nog genoeg energie en waren we nog vrolijk. De meeste foto's zijn door mij gemaakt, maar vaak zie je onder de foto's nog wel eens foto made by .. en dan betekend het dus dat de bovenste foto door diegene is gemaakt ^^! Ik vond het wel zo netjes om dat er voor die personen bij te zetten dus vandaar ^^!

Voor de rest waren onze pauze's in de nacht. Ikzelf heb natuurlijk weer niet kunnen slapen in die bus en heb letterlijk die hele rit uit het raam gekeken. Aan de ene kant was het wel heel cool, want soms had ik echt een mooi uitzicht, wat ik overdag's niet zomaar zou zien. Zo herinner ik mij nog dat we van een berg afreden en ik en Jeanette wilde kijken hoe diep het was. Ineens heel heel ver weg van ons zagen we een klein lichtpuntje rijden en het bleek echt ongelooflijk diep te zijn! Hoe dan ook slapen lukte niet en je kan dus wel raden hoe moe ik was toen we die ochtend al onderweg waren naar Venetië!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten