Nature vs. Human.

Chess play of Nature
Haii <3!

Vandaag laat ik even een plaatje zien waarin je een schaakspel lijkt te zien. Dit plaatje is gemaakt door Rachel Medina en de boodschap hierachter is als een soort herinnering dat je de natuur beter moet beschermen. Je ziet dat de natuur en de mens eigenlijk een soort schaakspel tegen elkaar doen. Nou vond ik dit wel een apart plaatje. Zelf vind ik de natuur heel belangrijk. (Daarom ben ik ook super kwaad op die mensen van Shell die besluiten in Alaska wat olie weg te boren. Ik kan er echt niet tegen dat mensen gewoon heel de wereld letterlijk en figuurlijk leegpompen.). Ik vind zelf, dat we de wereld waarop we leven beter moeten behandelen en dan vooral de natuur. Er is zoveel moois aan de natuur, maar vaak omdat mensen wat euro's ergens inzien schuiven ze dat gevoel gewoon aan de kant! In dit schaakspel zie je dus heel goed een tegenstrijd. Waarbij ik helaas bang ben, dat de mens het ooit zal winnen van de natuur. Wat ik dus erg zonde vind!

Wat vind jij van de natuur ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben het ook met je eens. Mensen denken soms niet goed na over dingen die ze doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De moraal in inderdaad mooi in beeld gebracht. Het klinkt cliche, maar zelf ben ik ook voor de natuur en vind dat bijvoorbeeld gezinnen met twee of drie auto's wel mogen bezuinigen.
    Ik ben ook tegen dierenleed en het experimenten op dieren tenzij het nodig is.
    Daarom zijn bijna al mijn 'beauty/verzorgings- producten' anti animal testing en organisch.
    Misschien is dat een begin?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts