Morning in Italy!


Yeah morning in Italy <3! En de zon schijnt eindelijk zoals het hoort ^^! De foto hierboven is van onze camping Jolly. Een camping nabij Venetië. We kwamen s'avonds aan en natuurlijk deed onze douche het niet dus moest ik bij Ruth, Lauren en Jeannette aankloppen of ik daar mocht douche xD. Gelukkig werkte de douche bij hun wel en kon ik lekker douchen ^^!

Anyways op dat vage bed geval werd ik door Nina en Cynthia gedumpt. Haha ik moest een kruk pakken en die op Nina's bed leggen om bij mijn bed te komen. Ik kon er niet op klimmen xD. Nou zat ik eindelijk in dat hoge bed en voelde gelijk een soort hoogtevrees! Van slapen kwam het niet echt, omdat ik de hele nacht lag te hoesten en me neus helemaal verstopt zat xD. Maar het kon erger, want bij ons groepje was ook iemand door dat hoge bed gezakt in een andere kamer xD. Drama is ons leven hoezee =P!

In de ochtend hebben we ontbeten op het terras bij het zwembad ^^! Heerlijk dat zonnetje <3! Wel een bijna overgeef moment gehad, maar ja. Dat verdween later gelukkig =P. Na het ontbijt gingen we weer de bus in en op weg naar Bologna <3! Wel was dat de plaats waar net een aardbeving was geweest =O.

Later weer meer =P!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ziet er leuk uit, gelukkig is het zonnetje er weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er ontzettend gezellig uit! hahaa dat bed :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, leuk! Ik wil ook een keer naar Italië :)
    en ik volg je ook!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten