Metropolis Festival 2012!

Wat hoort er bij een zomervakantie ?? Een festival natuurlijk <3! Dit keer ging ik voor de tweede keer naar Metropolis toe =P! Een festival waar veel artiesten (rock/pop/hiphop enz.) optreden. Vorig jaar zag ik o.a. Gers Pardoel en Hangover Hero ^^!

Dit keer ben ik met Jaco en Channah naar Metropolis gegaan ^^! Omg wat was ik moe! Ik had de avond voor Metropolis een verjaardagsfeest van Jacky (vriendin van mij) en daarna zijn we uit geweest. Resultaat: ik sliep pas om half 5 en moest er niet lang daarna weer uit om naar Metropolis te rijden. Maar het was wel gezellig in Rotterdam ^^!

Aangezien we dit keer, maar weer één artiest kende die pas rond 4 uur zou komen zijn we eerst maar een beetje wezen rondkijken. Toen zagen we een overdekte tent (waar de workers stage zich bevond) en zijn we daar heen gegaan. We zagen al dat er regen opkomst was dus vandaar dat we die tent kozen =P. Toen hadden we een optreden van een band die helemaal uit Nieuw-Zeeland kwam: Connan Mockasin. Dat was voor mij een beetje te rustige muziek. Haha ik had het idee dat ik in een soort hippie groep zat xD.

Daarna was er even een korte pauze in het programma en niet veel later begon het ook echt keihard te regenen! Echt, het weer was niet lekker in vergelijking met vorig jaar! Oh wat heb ik het vandaag koud gehad! Gelukkig kwam daarna weer een groep, zodat we niet zoveel op de kou hoefde te letten en naar de regen moest staren. Deze groep kwam helemaal uit de Verenigde Staten naar Metropolis toe! De groep heet Cerebral Ballzy en is een punk band :kilian:! Hun concert was wel leuk om bij te wonen. Het publiek ging helemaal los en bier werd overal in de lucht gegooid xD. Ook werd er nog veel gecrowdsurfed (mensen die zich laten vallen in het publiek en die dan overal heen gebracht worden) en was er zo'n pit waarin het publiek zodra de muziek hard was tegen elkaar begint te beuken xD. Zo grappig om te zien haha! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen zak verstond van wat die man nou allemaal stond te schreeuwen haha xD!
Cerebral Ballzy - On The Run.
80's punk moet je smaak maar zijn =P. Ik vond het wel grappig om bij dit concert van hun te zijn ^^!

Daarna zijn we even de MacDonalds wezen bezoeken. Dat is toch iets wat altijd even moet bij ons =P! En toen we klaar waren met eten was het nog harder gaan regenen en ook nog kouder! We besloten toen het uiteindelijk toch weer richting Metropolis te gaan, maar we hebben dat nooit gehaald. Hebt ging ineens weer zo hard regenen dat we onder een boom probeerde te schuilen, maar daarna kwam er ook nog eens onweer bij! Gelukkig konden we snel wegkomen en nu zit ik droog thuis met een warme trui aan <3! 

Hopen dat het volgend jaar meezit met het weer! 

Algemene informatie Metrolis:
Plaats: Zuiderpark (Rotterdam).
Prijs: GRATIS!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten