Like it's the happiest day of your life!


Mooie trouwjurk hé ?? Ik ben echt helemaal weg van die echte sprookjesachtige trouwjurken <3! Deze trouwjurk is ontworpen door Ian Stuart en komt uit de collectie van Marco Borsato.
Haha, maar ik kan mij nu best voorstellen dat je de vragen hebt zoals : "Ga je trouwen en met wie??" Nou ik ga NIET trouwen. Haha nog niet, dan moet ik eerst een vriend hebben hé! En dan kan ik mij ook voorstellen dat je denkt : "Wat moet je dan met die trouwjurk ??" Nou toevallig wilde ik altijd al in een bruidsjurk lopen ^^!

Mijn vader kende wel iemand die ooit in contact was met Marco Bororsato en  diegene kreeg deze jurk met korting. Eerst was het een jurk ter waarde van 7000 euro. Haha hartaaanval schokker! Maar deze man was gescheiden van zijn vrouw en wilde niks meer met haar te maken hebben en besloot de jurk weg te geven. En laat die gelukkige persoon nou eens ik zijn, die die jurk mocht hebben <3!! Ik ben er zo blij mee =D! Ik ben echt weg van trouwjurken =]! Als ik ooit ga trouwen dan wil ik er ook een hebben met zo'n hele lange sluier =]! Heel misschien zou ik deze kunnen gebruiken, maar dan moet ik wel de maten wat veranderen in de jurk aangezien ik heel dun ben en deze jurk dus ook wat te groot is voor mij =P.

Heb jij een ideale bruidsjurk in gedachte voor als je ooit gaat trouwen of wil je er maar niks mee te maken hebben =P??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, echt een ontzettend mooie jurk! En helemaal top dat je hem zomaar gekregen hebt haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gaaf! Ik heb een paar jaar geleden ook een post gemaakt over droomtrouwjurken! Ik ben helemaal weg van Sissi-achtige jurken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel! Deze jurk staat je erg mooi, de eerste foto is echt prachtig zeg! :) Bewaar deze jurk maar goed wie weet komt hij ooit nog van pas hihi! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten