Let's go tropical!

Vandaag weer een beetje Indonesië op mijn blog ^^! En geloof me, als ik nu uit mijn raam kijk, wou ik dat ik echt op een tropische plaats was! Het weer is (zoals eigenlijk iedere zomervakantie tegenwoordig) letterlijk kut. Soms heb je van die dagen dat 4 à 5 uurtjes de zon schijnt, maar daarna komt de bekende bewolking weer. Ik hoop dat het deze zomer nog wel wat gaat worden in Nederland, maar waarschijnlijk schijnt de zon pas weer als het september is. Maar genoeg geklaag, ik ga jullie weer wat Floriade foto's laten zien, die er wat mooier uitzien dan Nederland nu ^^!
Bij deze plaats waren er ook dieren aanwezig ^^! Dat had ik niet verwacht en was wel een leuke verassing <3!
Me awkward pose xD.
Me and my little sister <3!
Deze paarse bloemen hierboven, waren denk ik de meest aparte bloemen in heel de Floriade. Echt cool met al die vormen en details! Soms snap je niet hoe de natuur zoiets maakt ^^!

Ik hoop dat jullie de foto's weer leuk vonden om te zien ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. echt mooie fotos!
    thanks voor het volgen, ik volg je nu ook ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plek en leuke foto's. Trouwens, die bloemen op de laatste foto, dat soort bloemen kwam ik vroeger altijd tegen als ik naar school liep. Heel mooi zijn ze inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lovely pics, lovely you!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ja zeg, werd het eindelijk maar eens een keertje lekker weer! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten