Last minutes of Floriade!


Mijn posts over de Floriade zijn bijna aan een eind gekomen. Dit is eigenlijk ook de post waarin ik de Floriade afsluit en weer aan nieuwe onderwerpen ga beginnen =P. De laatste dingen, die ik laat zien zijn onder andere foto's van de tuin van Israël.

Aan deze tuin was niet heel veel gedaan, maar ze hadden wel palmbomen helemaal versierd met vlaggetjes van hun land.

Later kwamen we erachter dat het park eigenlijk al officieel gesloten was xD. Dus gingen we maar naar de uitgang. Ik heb ondertussen nog wat tulpen op de foto gezet en later ook nog wat foto's gemaakt van het park.

Voordat we weggingen, gingen we nog even naar de Duitse fotograaf die ons in het begin van de dag had gefotografeerd en toen kregen we een sleutelhanger met de foto =P.

On our way home merkte me zusje en ik op dat er veel luchtballon in de lucht waren. Later kwamen we steeds dichterbij en heb ik er nog wat foto's van weten te schieten =P!

Dit was dus mijn laatste post over de Floriade. Misschien dat ik over tien jaar weer daarheen ga, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Hoe dan ook, ik vond de Floriade een leuke plaats om naartoe te gaan. Er waren wel veel oudere mensen, maar voor mij en mijn zusje was het toch leuk. Vooral voor mensen die van fotografie en bloemen houden is dit een geschikte plaats. Met fotografie kan je veel kanten op en er zijn misschien wel duizenden verschillende bloemen uit verschillende culturen. Ook is het park ontzettend groot! Wij hebben nog niet eens alles gezien, dus kan je nagaan hoe groot het daar is! Mocht je het nog willen meemaken, dan moet je dit jaar echt gaan. De Floriade is namelijk eens in de tien jaar, dus als je dit jaar niet gaat, dan moet je weer tien jaar wachten =P! Als er nog vragen zijn over dit park hoor ik ze graag ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Aw dankjewel voor alle lieve reacties! :) De meeste foto's van mijn blog zijn nog gemaakt met mijn oude camera Sony a300 met een 18-250 lens. Nu heb ik de canon 7D met 80-200 lens :) Trouwens super mooie foto's van Floriade! Ik hou van fotografie en bloemen dus voor mij is het ook een goede plaats haha! Ik ga je volgen :) xx Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie foto's! Het lijkt me daar wel leuk een mooi ook! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten