India, you're like magic to me!

Na Indonesië was er nog een tuin die je kon bezoeken, namelijk die van India. Wat ik wel grappig vond, was dat er een beeld stond van Ganesha (god van geluk). Als je "Echte Meisjes Opzoek Naar Zichzelf" hebt gekeken, moet er wel een belletje bij je gaan rinkelen lijkt mij ^^!
Ook had je nog een poort waar je doorheen liep met beelden bovenop zoals dit olifantje ^^!

Mijn volgende post zal over de Floriade zal over China gaan en voor nu, have a nice day <3! Oh ik was gisteren trouwens naar het concert van Sum 41 geweest en het was super! Ik zal er later wel een post over maken ^^! Ik heb in ieder geval veel video beelden =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een plaatjes! xo

    P.S. I have started a new blog. Hope to see you there! www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar het concert, en de foto's zijn mooi.
    Ik vind indisch ook mooi ja, maar japans is mmijn favoriet. prachtige cultuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts