F(x) - Electric Shock!

Tumblr_m5hrleglbr1qd78k3o1_1280_large
Tumblr_m5ir5ym83u1r7qpsmo3_1280_large
Fx_electric_shock_music_video_teaser_screencaps__25283_2529_large
Fx_electric_shock_music_video_teaser_screencaps__25284_2529_large
Fx_electric_shock_music_video_teaser_screencaps_(1)_large
Vandaag heb ik weer een een K-Pop groepje klaar. Dit keer de groep f(x) met het nummer Electric Shock! Ik vond dit nummer wel weer cool en ik vind die stijl die al die Koreaanse muziek groepjes hebben altijd zo cool om te zien ^^!

Deze groep bestaat uit 5 meiden : Victoria Song, Amber Lui, Luna, Sulli Choi en Krystal Jung. Tegenwoordig denk ik wel dat de meeste van jullie weten hoe K-Pop ongeveer klinkt en anders dan kom je er nu achter, want je kan hier de videoclip van f(x) - Electric Shock kijken ^^!
Have a nice day <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. doet me denken aan de tweede klas, toen was ik asian freak haha.
    ken je 2ne1? misschien iets voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die ken ik =D! Maar wel bedankt <3!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
  2. A very electric :)

    Love the girls, they look so beautiful, and their skin is so perfect!

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze er heel leuk uitzien allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten