From the F to the I to the renze, welcome in Firenze!

Onze laatste ochtend in Italië en daar stonden we dan bij het perron te wachten op onze trein. Dit keer gingen we naar Florance toe. De tijd ging best wel snel en het was jammer dat we na deze reis weer terug moesten!
Toen we daar aankwamen hadden we geluk. Het was echt erg warm, ik geloof zelfs dat het bij de dertig graden was die dag ^^!
De mooie bekende bruggen die je ook altijd in die vakantie folders ziet ^^!
Me with the bridge of Florance.
Hahaha shake that ass for me, come on shake that ass for me xD!
Laatste dag Italië, dus ook laatste dag om souvenirs te kopen. Ik en Yvan hebben wat marktjes bekeken om te zien of we leuke spullen konden vinden.Er waren gelukkig genoeg leuke spulletjes ^^! Ik heb voor mijn zusje een mok gekocht met die naakte man als handvat xD. I can't help it, I'm a girl =P! Daarna hebben we ook mar gelijk wat inkopen gedaan voor op de terugreis. Want in de avond moesten we er weer 22 uur tegenaan! Eten en drinken is dus altijd prettig ^^!
We want icecream ^^!

Santa Maria del Fiore (hoor bij de Duomo van Florance):

Galleria degli Uffizi. Dit is een museum vol met kunst van onder andere Leonardo Da Vinci en Michelangelo. Hier mocht ik eigenlijk ook geen foto's maken, maar na het vele lopen ben ik op een bankje gaan zitten en klikte ik toch maar xD. Het is misschien geen geweldige foto, maar ik heb het er wel even op gezet xD!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten