Follow You Home!

Yeah, zoals ik al had verteld/geschreven, ben ik naar het concert van Sum 41 geweest en ik kan er weer lekker veel over bloggen. Vandaag begin ik met het geweldige voorprogramma bij dit concert: Follow You Home ^^! Ik vond deze groep erg leuk om live te zien =].

Follow You Home was het eerste optreden, dat we kregen in het voorprogramma en ik stond gelukkig bijna helemaal vooraan! Wel mochten die speakers van mij ietsjes zachter, want ik had het idee dat ik snel doof zou worden xD. Verder kwam ik ook nog wat bekende tegen ^^! Maar hoe dan ook, hun eerste nummer was Playing With Fire en die heb ik gefilmd, dus enjoy ^^!
Zoals je op de bovenstaande foto kunt zien, ben ik ook nog samen met Danni op de foto geweest met een paar bandleden van Follow You Home, waaronder dus de zangeres met haar opvallende roze haar (Kayley Busby) <3! 

Follow You Home was zeker leuk om te zien en ik ben blij dat ze in het voorprogramma zitten ^^! Aan het einde werd er ook nog via het podium een foto van het publiek gemaakt:
Helaas kan ik mezelf hier niet op terug vinden tussen al deze mensen xD. Maar ja, het was wel awesome om bij te wonen <3!

Voor hun muziek: FollowYouHomeBand
Officiele Site: Follow You Home

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts