Florance!


Vandaag mijn laatste post over Italië en ik ga weer verder met een stukje over Florance (de stad waar ook die vreemde mensen van Jersey Shore geweest bleken te zijn haha). Anyways, op de eerste foto zie je weer een Neptunesfontein. Deze fontein is een onderdeel van het Piazza della Signoria en is gemaakt in 1575. Helaas mochten we op dit plein niet zonnen net zoals we in Siena deden. We werden al gelijk door de politie verteld dat dit niet mocht. Such a pity!

Het plein is omgeven met beroemde gebouwen en ook was er een plek waar allemaal aparte standbeelden stonden zoals deze. Ik snap nog steeds niet waarom deze man het hoofd van een vrouw in zijn handen heeft, maar ja, het trekt wel de aandacht.

Wat ook nog de aandacht trok was het aantal bedelaars. Ons groepje dacht dat het wel handig zou zijn als we i.p.v. geld wat eten zouden geven. Dus een meisje uit ons groepje geeft die vrouw een koekje en die vrouw was super blij. Alleen die vrouw had duidelijk nog nooit gezien wat een koekje was, want ze wilde het opeten met de verpakking erbij! Gelukkig konden we het op tijd uit haar handen halen en het daarna aan haar terug geven zonder verpakking.

Lauren's tip of the day: Draag deo anders stink je met dit warme weer =]!
Niet alleen het werk van Leonardo da Vinci is kunst! Nee ook wij waren hier zeer interessant! Ik ben in Italië erg vaak gefotografeerd door allemaal Aziaten xD. Ik ben zelfs in Venetië met een groepje Aziaten op de foto geweest haha ^^! In Florance zijn denk ik de meeste foto's van ons gemaakt en ik snap nog steeds niet waarom maar it was fun and I felt famous ^^!
Toen we wat meer door de stad liepen, kwamen we ook dingen tegen zoals kunstenaars ^^! Deze man was al een tijdje aan het schilderen.

Hier wat resultaten ^^!
Ook verderop waren andere kunstenaars weer bezig met tekeningen gemaakt van krijt. 
Ik vind dit super knap gemaakt, maar ook super zonde als er later weer regen komt die het zal laten verdwijnen.
In de avond gingen we uit eten en wat een verassing: PASTA! Je ziet Yannick hier blij mee zijn xD.
En dan na de leuke dag, weer helaas terug naar de trein en daarna met de bus naar huis.

Ruth en Channah ^^!
Omg I look like a puta xD!
Ferry de paparazzi xD!
En met deze foto's eindigt mijn reisverhaal van Noord-Italië. Als er nog vragen zijn, vraag ze gerust =P! 

Anyways, toen ik in Nederland aankwam was het weer gelukkig lekker warm ^^! Wel was ik kapot van het reizen! Maar ja, 22 uur is ook niet niks. Wel zou ik het er voor over hebben als ik het weer zou moeten doen. Ik vind het reizen gewoon super leuk om te doen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke foto's. Florance is hele mooie stad:)
    22 uur reizen is wel heel erg lang ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Ik ben ook eens in Florance geweest, echt een super mooie stad! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hah daar ben ik laatst ook geweest toen ik in Italië was. Leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten