First day of relaxing!

Woehoe ik ben over naar 5 havo =D! Vandaag heb ik mijn jaarsluiting gehad en kon ik dit schooljaar eindelijk goed afsluiten <3! Voorlopig ben ik dus lekker een paar weken vrij ^^!

Ook kreeg ik vandaag mijn rapport en dit is het resultaat :nerd::

Nederlands: 5.9
Engelse taal en literatuur: 6.5
Maatschappijleer: 6.9
Lichamelijke opvoeding: V
Culturele en kunstzinnige vorming: V
Combinatiecijfer havo: 7.5
Geschiedenis: 7.1
Duitse taal en literatuur: 7.2
Aardrijkskunde: 6.6
Kunst: 6.4
Franse taal en literatuur: 8.0
Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs: 8.1

Mijn mentor was in ieder geval trots op het behaalde resultaat ^^! Alles afgerond zit ik dus op twee zessen, vijf zevens en drie achten =D! Ik vind dit zelf een super goed resultaat voor iemand die van de mavo naar de havo is gegaan, dus ben ontzettend blij!!! En dan vooral om het feit dat ik nu naar het examenjaar ga! Het zou nu echt zo mooi zijn als ik ga slagen <3!

Vandaag heb ik na school niet veel bijzonders gedaan. Ik ben in de tuin wezen zonnen en aan het einde van de middag kwam er een grote grijze wolk waar allemaal vogels omheen aan het vliegen waren:

Veel waren er al weggevlogen toen ik me camera had gepakt. Haha alsof ze voelden dat ik ze ging fotograferen =P!

Maar ja, nu vakantie =D! Daarbij is dit nummer eigenlijk wel toepasselijk ^^! Ik hoop dat er hier dance/house liefhebbers zijn <3! Het nummer is in ieder geval een heerlijke zomer song ^^!
Nu ga ik me maar klaarmaken voor de filmavond bij Nanxi (we gaan final destination kijken ^^).

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Gefeliciteerd! Ik ben ook over naar 5 havo :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke post! gefeliciteerd en een mooi rapport, inderdaad!

    liefs, xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd zeg! :D Echt super goed

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, super goeie cijfers!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gedaan meid! Zullen we elkaar volgen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie cijfers meid. Gefeliciteerd. xo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten