Een van de slechtste restaurants ever in Venetië!


Ik blog altijd heel braaf over de gezellige en leuke dingetjes die je ergens kan vinden, maar vandaag heb ik het is over een van de slechte ervaringen toen ik in Venetië was. Ik en mijn groepje moesten uiteindelijk gaan eten, want het werd al avond en we kregen wel honger.

Helaas is niet elk restaurant even goed. Ik vond Brek Bar Ristorante letterlijk brak o.O! Het was niet om te eten daar! Ik heb eigenlijk die avond ook gewoon alles laten staan (behalve de appel dan.)

Dit was ons eten en ik kan nog precies beschrijven hoe alles smaakte. Die aardappels/patat (geen idee wat ze ermee bedoelde) smaakte naar vaag rubber net als de pasta. Het brood was hard en die mozzarella kaas had geeneens een smaak. Dus vandaag mijn tip voor de mensen die lekker willen eten in Venetië: eet niet bij Brek Bar Ristorante xD. Ow wat baalde ik en mijn groepje die avond zeg!

Dit moest ik dus even kwijt, zodat niemand diezelfde fout als ons maakt =O!

Anyways hier nog twee rainy Venice pictures:

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. mooie foto's! jammer van het eten ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha het ziet er ook niet echt heel erg smakelijk uit, wel jammer dat het niet te eten was! De laatste twee foto's zijn moooi!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het eten niet lekker was, maar wel goed dat je het met ons deelt. De foto's zijn erg leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ai.. das minder! als je niet weet waar gaan in Italie best een goede pizzeria zoeken (waar veel mensen binnen zitten) daar gaan ze niet vaak de mist in :)

    Nathalie - http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's, jammer van dat eten :( x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten