Destine concert!

Woehoe het tweede voorprogramma bij Sum 41, was Destine ^^! Een Nederlandse groep, die de genre's pop/punk en rock heeft. De groep bestaat uit: Robin van Loenen, Hubrecht Eversdijk, Laurens Troost, Tom Vorstius Kruijff en Jordy Datema.

Zelf vind ik deze band wel goed, maar ik ben er geen fan van. Vrienden van mij daarentegen weer wel =P. Het is maar net wat voor smaak je hebt =P!


Destine - Wait Forever (live)
Het leuke was dat Destine die avond ook nog een film maakte, dus wie weet sta ik erop =P. Al hoop ik dat ik er wel happy opsta, want een keer besloten al die fans tegen elkaar aan te beuken en moest ik mijn videocamera redden xD. Dus ik loop tussen die fans met mijn tas hoog in de lucht als een weirdo. Anyways, als jullie ooit die film kijken en er is een mongooltje met haar tas in de lucht: THAT'S ME =D!


Maar de band Destine is redelijk bekend, dus mijn vraag is heel makkelijk =P. Wat vind jij van de band Destine ^^??


More info: Destine


xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hm niet slecht eigenlijk, maar net niet de rock wat ik luister.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thanks for stopping by! happy to follow you back, here and on bloglovin'!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nah, not my kind of music. Maar zolang jij het maar naar je plezier had daar is 't prima! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze al 2/3 keer live gezien, waarvan ze een keer gewoon deden playbacken :') Vind er dus niet zoveel aan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik kom nu op je blog omdat ik op google zocht naar blogs waar mensen het over Destine hebben gehad. :p Moge dus wel duidelijk zijn dat ik ermn, fan ben. :)

    Ik was trouwens ook bij die show, en kwam in eerste instantie gewoon voor Sum 41. Het was echt heel erg vet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten