De duurste cupcake ter wereld!

Bestaat dit echt?? Jazeker! In Dubai heeft een banketbakker namelijk de duurste cupcake ter wereld op de kaart gezet! Deze cupcake is gemaakt van 24 karaats goud, de beste chocola, vanille bonen uit Oeganda en vooral heel erg veel eetbaar goud <3!

Of ik graag goud in mijn mond wil hebben is nog maar de vraag maar degene die het willen, moeten wel even goed naar het prijskaartje kijken. Voor een "kleine" 800 euro mag jij hier namelijk je tanden in zetten haha!

Dit recept van de banketbakker is duidelijk niet geheim, want hij heeft een making of filmpje gemaakt. Hierin kan je zien hoe deze mooie cupcake in elkaar wordt gezet:

Haha krijg jij hier honger van?? Helaas voor de maker, maar ik houd niet zoveel van cupcakes =P. Maar gelukkig scheelt dit mij wel 800 euro =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. OMG!
    Hahah ik maak ze t liefst zelf,
    Leuke blog

    www.tourdelabeaute.blogspot.com
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAHAHA wow, dat heb ik er echt niet voor over! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, dat zou ik er niet voor ove rhebben! wel lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww !! als ik miljoenen op mijn rekening had staan had ik het best wel gedaan!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vet duur :o. Hij ziet er wel cool uit. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je lieve reactie!! Haha wat grappig en duur! Eigenlijk slaat het ook nergens op!

    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. niet te geloven maar als ik genoeg geld had...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts