Dagje Vlaardingen!

Gisteren vroeg Simon (een vriend van mij =]) mij mee naar Vlaardingen. Hij vertelde mij dat hij een leuk parkje daar kent, dat leuk is om te fotograferen voor mijn bloggie ^^! Dus ook dit keer ging ik eens wat leuks met hem doen =P!

We gingen met wat metro's en bussen en uiteindelijk kwamen we bij Vlaardingen aan ^^! En hier zijn wat foto's van het parkje:
Lekker in de speeltuin =P. Jongens blijven klein hé xD!
Gans en een geitje van de mini boerderij =]!
Later gingen we verder Vlaardingen in en hadden we het park dus verlaten. Vlaardingen zag er wel leuk uit met die boten overal en leek mij een gezellig plaatsje ^^!
Well, we had a fun time ^^! 

Hoe was jullie dag vandaag =P?? Ik hoop niet teveel ongeluk vanwege vrijdag de 13e??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts