Bring summer in our house!

Aangezien de zomer nog steeds niet te merken is in Nederland hebben mijn zusje en ik maar besloten die zomer een beetje bij ons in huis te brengen ^^! We hebben o.a. wat leuke zomerdrankjes gemaakt.
Qua benodigdheden hadden we alles wel. Voor de drankjes heb ik allereerst een meloen gesneden. Daarna hebben we het ster vormpje (die we normaal voor koekjes bakken gebruiken), gebruikt voor de meloen. Dat was heel easy, want die meloen is toch zacht en de vormpjes waren er snel uit gehaald ^^! Later hebben we ook nog zo'n hart vormpje gebruikt <3!

Als final touch heb ik de glazen nat gemaakt (door ze onder de kraan te wassen) bij de randjes en daarna onderste boven in een suikerberg geduwd. Daarna ontstond er zo'n lekker suikerlaagje op de randen van de glazen ^^! Mijn zusje had er ook nog wat parasolletjes aan toegevoegd en tadaa een cute drankje =]!
Mijn zusje had ondertussen een bordje met fruit gemaakt en later hebben we als hoofdgerecht een Turkse pizza gegeten <3!

Iemand nog andere ideeën die ik kan doen om het een beetje zomers te krijgen hier in huis??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. dat ziet er echt lekker en mooi uit! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aw dat wil ik ook eens doen! :) Ziet er leuk en lekker uit. Heb je misschien wat tips om mijn blog leuker te maken? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb ik laatst ook gedaan toen ik een fruitsalade ging maken, hihi! Ik volg je nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk met die meloen op het glas :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts