Beautiful day in Alkmaar and Schiphol!


Yeah gisteren had ik een prachtige dag in het stadje Alkmaar (plaats in Noord-Holland). De zon was maandag volop aanwezig en er was letterlijk geen wolkje aan de lucht!

Aangezien het slaapschema van mij en mijn zusje "fucked up" is, hadden we wel een uitdaging die dag haha. We gingen er vroeg in de ochtend al heen en man wat is het moeilijk om op te staan! Maar het was het allemaal waard, want Alkmaar is een leuk stadje om doorheen te lopen (natuurlijk mede dankzij het weer). Alkmaar is een beetje een oud Hollands stadje met grachten, kleine steegjes en kerken ^^!








Ik vond Alkmaar wel prettig om doorheen te lopen ^^! Ook bleek Alkmaar een toeristisch plaatsje, want toen ik er was, kwam ik ook aardig wat buitenlanders tegen.

Na al dat lopen, kwamen we ook langs veel restaurants en tja van al die heerlijke luchtjes krijg je gewoon onwijze honger! En niks beter dan een dikke friet met mayonaise <3!

Als einde van onze dag in Alkmaar zijn we met de boot naar de overkant gevaren ^^!

Na Alkmaar besloten we ook nog maar even bij een van mijn favoriete plekken van Nederland te gaan: Schiphol ^^! We hadden daar een goed plekje gevonden om te zitten en tegelijkertijd konden we genieten van alle vliegtuigen die boven ons vlogen ^^!




Die vliegtuigen waren erg dichtbij en super gaaf om naar te kijken (vooral die Jumbo vliegtuigen)! En wow, wat vliegt KLM daar eigenlijk veel! Als je daar een tijdje bent, dan begint dat uiteindelijk wel op te vallen =P.

Nu stop ik maar weer eens. Sorry trouwens als mijn posts een beetje rommelig door elkaar lopen. Het was de bedoeling dat ik Italiƫ zou afmaken en tegelijkertijd mijn posts van wat ik nu doe zou kunnen posten. Maar nu is het resultaat net zo rommelig als mijn eigen kamer xD. Maar ja sorry daarvoor!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Beautiful photos!
    I love all the flowers :)

    Claudia X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie foto's allemaal, en best vet van die vliegtuigen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten