ZOMERVAKANTIE!


Yeah eindelijk lekker veel weken zonder school:cheer:! Ik heb mijn laatste toets vandaag achter de rug en nu is het alleen nog afwachten op mijn rapport en of ik overga. Dus heel erg spannend voor mij, omdat ik echt heel graag wil overgaan!

Maar eindelijk even geen school, stress, huiswerk, toetsen, verplichte sport dagen, presentatie's voor de klas, strafwerk, nablijven, vroeg opstaan en aaah je kent het wel! Ik heb wel weer genoeg mijn school gezien dit jaar :brancard:!
Tuurlijk zijn er altijd nog die leuke momenten met je vrienden en zijn er soms nog leuke werkweken (waar ik nog een post over ga maken =P). Maar voor nu heb ik even een pauze nodig en veel zon en warmte <3! Wat ik ga doen deze zomervakantie weet ik nog allemaal niet. Mijn ouders willen een last minute boeken, dus geen idee waar naartoe =P. Maar ja, een beetje verassing moet er zijn. Voor de rest hoop ik lekker veel festivals/concerten te bezoeken ^^!

Vanavond heb ik sowieso een film avond bij Nanxi thuis en dan gaan we non-stop horror movies kijken (waar ik waarschijnlijk vanavond niet meer van kan slapen)!!!

Hoop dat jullie ook een mooie zomervakantie zullen hebben ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts