Yin Yang Garden!


Nog meer Aziatische tuinen! En dit keer heb ik het over de Yin Yang tuin ^^! Ik herinner mij deze tuin nog goed, omdat er toen een groep Aziaten voor mij liep die heel vrolijk : "Yin Yang Young" riepen en toen in de lach schoten haha. Blijkbaar moeten ze zelf ook om die teksten lachen =P!

Deze tuin was vooral voor mijn zusje leuk, omdat deze tuin gevuld was met Dalia's (mijn zusje's favoriete bloemen). Deze bloemen waren er echt in onwijs veel kleuren, zoals je wel kunt zien ^^!

Misschien vraag je je af waarom deze tuin nou de Yin Yang tuin heet. Waarschijnlijk ken je wel dat Yin Yang teken ?? :
Je had in deze tuin planten bakken, met deze vormen. Dus de makers hiervan zijn gewoon creatief met de titel om gegaan ^^!

Verder zag de tuin er zo uit :
Vandaag heb ik dus weer eens een tuin van de Floriade beschreven ^^! Voor de rest ga ik hard studeren voor mijn toetsweek, want deze lijkt nog veel zwaarder dan de vorige die ik had! Hoe is jullie weekend tot nu toe <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire berichten