Snow White And The Huntsman.

image
"Lips, red as blood. 
Hair, dark as night. 
Bring me your heart, 
my dear dear Snow White."

Het begin van mijn weekend, begon lekker rustig. Ik moest even een break van het studeren en ben dus met Nina, Lauren, Ruth, Jeanette en natuurlijk ook Cynthia naar Snow White and The Huntsman gegaan. Een film die een andere kijk geeft op het sprookje van Sneeuwwitje ^^!
Verhaallijn:

Na de dood van de koningin trouwt de koning met de knappe Ravenna (Charlize Theron), maar zij draagt een geheim met zich mee. Ze vermoordt de koning en sluit zijn jonge dochter Sneeuwwitje (Kristen Stewart) op in een cel in het kasteel. De gemene Ravenna houdt zich jarenlang jong door het leven uit jonge, knappe meisjes te zuigen. Dan vertelt haar spiegel dat zij het eeuwige leven krijgt door het hart van de net achtien geworden Sneeuwwitje op te eten. De jonge vrouw ontsnapt naar het Donkere Bos. Ravenna stuurt The Huntsman ( Chris Hemsworth) achter haar aan.
Wat ik ervan vond:

Eerst twijfelde ik of de rol van Kristen Stewart als Sneeuwwitje wel paste, want naar mijn mening was dit eerst niet degene die ik gekozen zou hebben als hoofdrolspeelster voor deze film. Maar later ben ik van die mening veranderd, omdat Sneeuwwitje in deze film wel een krachtig karakter heeft, dat ik om de een of andere reden wel vond passen bij Kristen Stewart. Dus dat vind ik zelf wel een plus punt aan deze film. Voor de rest houd ik wel een beetje van die "duistere" sfeer in films ^^! Deze film had dat ook, waardoor ik wel nieuwsgierig was naar de film. Ook een pluspunt was dat deze film gebaseerd was op een sprookje. Zelf ben ik weg van sprookjes <3! Ook had deze film een originele kant en vond ik dit meer de stoerdere versie van het originele sprookje. Het leuke aan deze film was verder dat er schrik momenten in de film zaten, lekker spannend ^^! Het donkere bos waar Sneeuwwitje inkomt is trouwens wel cool om te zien. Met allemaal fantasie, is het echt een heel eng bos geworden waar je liever niet in wilt lopen! Koningin Ravenna vond ik overigens heel mooi in die film. Zij speelt "the evil queen" in de film en is degene die eerst de mooiste was, tot Sneewwitje dan 18 werd. Verder waren er ook onwijs mooie beelden te zien van de omgeving waar de film was gemaakt. Ik zou er zo tussen willen lopen ^^!

Trailer.

SWATH Desktop

Soundtracks:

01 Snow White - Snow White & the Huntsman.
02 I'll Take Your Throne - Snow White & the Huntsman.
03 Tower Prayers - Snow White & the Huntsman.
04 Something for What Ails You - Snow White & the Huntsman.
05 Escape from the Tower - Snow White & the Huntsman.
06 You Failed Me Finn - Snow White & the Huntsman.
07 White Horse - Snow White & the Huntsman.
08 Journey to Fenland - Snow White & the Huntsman.
09 Fenland In Flames - Snow White & the Huntsman.
10 Sanctuary - Snow White & the Huntsman.

11 White Hart - Snow White & the Huntsman.

12 Gone - Snow White & the Huntsman.
13 I Remember That Trick - Snow White & the Huntsman.
14 Death Favors No Man - Snow White & the Huntsman.
15 Warriors On the Beach - Snow White & the Huntsman.
16 You Can Not Defeat Me - Snow White & the Huntsman.
17 You Can't Have My Heart - Snow White & the Huntsman.
18 Coronation - Snow White & the Huntsman.
19 Breath of Life - Snow White & the Huntsman + Florence + The Machine.

Hebben jullie deze film al bekeken of staat deze nog op je verlanglijstje ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik wil deze film ook wel zien.Ik vond dat Kristen Stewart misschien niet zo goed ging acteren als sneeuwwitje, maar nu dat je't zegt ga'k hem echt wel gaan zien in de cinema ♥ Jaa, gosh! I love sprookjes ♥ :D Vooral de langere originele versie van Assepoester! ;D Niet de Disney versie ;p
    Leuke post, trouwens! (:
    Xoxo Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DIE FILM WIL IK ZIEN
    vind het ook leuk dat Kristen er in speelt! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bem het helemaal met je eens! ik heb hem gister in de pathé arena gezien, al vond ik het erg jammer dat hij niet in 3D was. dat zou hem echt helemaal af maken. erg goed verhaal, en inderdaad wat je zegt. ik dacht eerst ook anders over kirstens rol, maar nu vind ik hem wel terecht. en jeetje, wat heb ik me rot gelachen om die wezentjes uit die vogeltjes!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts