My last chance


Vanaf woensdag heb ik mijn vierde toetsweek en ook nog eens mijn laatste! Deze gaat dus mijn eindresultaat geven of ik doorga naar 5havo of niet. Ik ben hier al een tijdje voor aan het leren, dus ik hoop dit in mijn cijfers terug te zien. Helaas zitten er nu ook mondelinge in de toetsweek en als ik ergens niet goed in ben... Hopen maar dat deze toetsweek goed gaat, want ik sta er nu heel goed voor.

Ik ben hiervoor onwijs zenuwachtig en ik moet heel goed leren voor de toetsen dus ik zal minder of niet de komende woensdag tot woensdag posten. Ik wil gewoon alles op alles zetten om deze toetsweek door te komen. En daarna hoop ik de verloren tijd weer in te halen =P! Ik heb trouwens wel al een 6 binnen voor mijn Nederlands en een 9.1 voor mijn Frans, dus wat dat betreft zijn dat nog goede cijfers haha ^^!
179739_473745072639122_282105835136381_2000832_1272100494_n_large
Maar au revoir voor nu <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts