My K-Pop top 5!

Haii <3,

Laatst vroeg een van mijn lezeressen (volgers klinkt een beetje awkward hé xD) mij of ik haar een K-Pop top 5 wilde sturen en dan zou zij er ook een aan mij geven, zodat we konden kijken of er nog groepen tussenzitten die een van ons misschien nog niet kent. Nou dacht ik dat het wel leuk zou zijn om er zo eentje te maken op mijn blog, dan is het ook gelijk voor iedereen toegangkelijk ^^!

Dus hier is mijn K-Pop top 5 ^^ :
Girls Generation was een van de eerste K-Pop groepen die ik leerde kennen en ik was gelijk weg van deze groep <3!

Ook weer een meidengroep met ontzettend leuke nummers ^^! Vooral Ma Boy is een aanrader om te luisteren ^^!

Ook de jongens groepen zijn leuk om naar te luisteren en te kijken haha ^^!

Deze groep is K-Pop, maar soms zit er ook nog een beetje rock doorheen =P!
De eerste K-Pop boyband die ik kende ^^! 

Door op de namen te klikken, kom je op pagina's terecht waar je nummers van hun kunt luisteren ^^! Ik hoop dat er wat voor je bijzit dat leuk is om naar te luisteren <3! Heb jij ook een top 5 =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dank je! ;D Eigenlijk maar een lezeres, Elize houd niet zo veel van muziek ;s Hier mijn top vijf: (zit ook nog J-pop tussen)
    1. INFINITE (Verslaving ;O)
    2. GIRLS GENERATION (Ook mijn eerste! <3)
    3. U-Kiss
    4. 4-Minute (J-pop)
    5. Wonder Girl(s)

    ^^ Xoxo Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts