Hello Kitty Beauty Spa.


Hello Kitty zal heel lang nog wel populair blijven als ik het zo zie ^^! Nu schijnt er weer een leuke Beauty Spa in Dubai te zijn geopend, die helemaal in de Hello Kitty sfeer is =P! Dus als je een fan bent van Hello Kitty, is dit zeker een must-see!
Hello Kitty Beauty Spa
Persoonlijk lijkt het mij heel leuk om hier ooit eens langs te gaan, I love the pink <3!
Hello Kitty Beauty Spa
Je kan er bepaalde spa behandelingen krijgen, zoals : Een Kitty-Cure en een Kitty-Nail alert =]! Ook biedt het menu : massage's,een gezichtsbehandeling, manicure, pedicure, haarverzorging, kappers, make-up en noem het maar op ^^!

Hoe denk jij over deze spa, is het een bezoekje waard ^^??

More info ?? : Hello Kitty =D!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het is zoo schattig! Daar wil ik wel een dagje verwend worden =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaahw wat lief!
    dat lijkt me zo vet om daar te komen<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha super stoer als je zo'n kamer hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maken ze maar eens zoiets leuks in Nederland! Ziet er echt super uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Omg, cuteness alert. Echt wel een bezoekje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aahw, wat leuk! Hier wil ik ook wel een keer naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauuuw! Daar wil ik echt eens naartoe :D

    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com (giveaway online!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er echt zoo schattig uit! Als klein meisje was ik best wel fan van hello kitty, dus dit kan er wel mee door!!
    xx margot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cool!!! Zal ook wel een prijskaartje aanhangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HI meid

    Wat ziet dat er leuk uit!!
    Check mijn blog and leave a comment..

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf! Zoiets wil ik ook wel in mijn achtertuin hebben. Hello Kitty is echt super om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten