Feel the love!


Vandaag even een snelle post (want ik heb het erg druk met presentatie's, toetsen, oefentoetsen en het leren voor mijn toetsweek, dus ja veel gedoe). Ik had laatst toen ik naar de stad ging in Rotterdam deze schattige LO VE ringen gekocht ^^! Het leuke ervan is dat twee ringen samen een woord vormen =P. Tegenwoordig heb je natuurlijk wel meer van dit soort aparte ringen :
Tumblr_m5eucnfxdi1qfyjoto1_500_large
P4260816_large
Il_fullxfull.317453366_large
Tumblr_m5d4r8z7jm1qerbano1_500_large
Wat voor soort ringen draag jij graag=]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Gaaaaf! Ik heb dat nog niet eerder gezien, ga ik ook een keer kopen! :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt super cool! zelf heb ik helaas niet van dat soort ringen.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave ringen. Zelf heb ik best wel dikke vingers waardoor ik niet altijd de ringen kan dragen die ik wil. Maar nu draag ik van die grote diamanten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten