Different cultures!


Vandaag laat ik ook wat meer cultuur zien, die bij de Floriade aardig te zien was. De leukste in dit gebied vond ik Thailand ^^!

Het idee hiervan is, dat verschillende landen hun land vertegenwoordigen met hun bloemen en cultuur ^^!

Ook kon je nog andere landen zien zoals Marokko en Japan :
 
Al vond ik er bij die twee landen persoonlijk weinig aan gedaan. Bij Thailand liep je nog door een klein gebied met plantjes en er stond een groot huis in Thaise stijl. Maar bij Marokko en Japan stond er niet zo heel veel bijzonders.

Verder kon ik nog een paar bloemen en planten vinden :
Die vleesetende planten vond ik persoonlijk wel gaaf haha ^^!
Ook kregen we nog een optreden wat te maken het met de Afrikaanse cultuur ^^:

Later gingen we in het begin weer wat meer tuinen bekijken, zoals onder andere de kloostertuin :

En weer een Aziatische tuin:

Ik blijf die kleine Aziatische beeldjes leuk vinden <3!

En later waren er nog veel meer cultuur tuinen te vinden, zoals deze van Afghanistan ^^:



Al moet ik hierbij wel zeggen, dat veel landen zich meer gericht hadden op de verkoop van producten, dan dat ze echt iets lieten zien van een tuin. Dat miste ik dus wel een beetje.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dat ziet er leuk uit! Wil er ook graag heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's en heel leuk om al die culturen te zien ^^ xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me echt mooi daar! Cool dat je daar een post aan wijd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk berichtje! mooie foto's ook
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk bericht! de foto's zijn er goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wauw, wauw! Het ziet er echt leuk uit! En zoals iedereen al zei: mooie foto's! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er wel heel mooi uit! En wow je maakt echt super mooie foto's, ze worden steeds beter! <3.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts