Cute mini food!

Eten dat niet groter is dan 5 cent! Het kan en het is ook nog eens super schattig! Dit "eten" is handgemaakt door de kunstenaar Shay Aaron. 
Mini Food Sculptures by Shay Aaron
Incredible Miniature Food Sculptures sculpture food art
Mini Food Sculptures by Shay Aaron
Mini Food Sculptures by Shay Aaron
Mini Food Sculptures by Shay Aaron
De details en alles zijn echt super cool gemaakt, alleen krijg ik hier wel onwijze honger van!  Het knappe van deze kunstenaar vind ik dat hij al dit eten dus gewoon handgemaakt heeft. Daar moet toch een werk inzitten om zoiets kleins met als die details te maken ^^!

Voor meer foto's : Klik hier.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Dankjewel voor je felicitatie! Tot nu toe heb ik een erg leuke dag gehad! Haha, en vanmiddag/vanavond wss ook! Haha

    XLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie, wat super leuk en schattig! Dat is echt een gefriemel. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh wat ontzettend lief ziet dat eruit! En het lijkt me inderdaad vreselijk veel prutswerk voordat je zoiets gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat ziet dat er ontzettend schattig uit! Lijkt me echt een heel geduldig en precies werkje om zoiets te maken. Maar het resultaat is super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts