Biggest watershow in Europe : Aquanura!

Gisterenavond is de grootste watershow van Europa geopend in de Efteling ^^! Deze show heeft vele mooie effecten en is heel leuk om te zien. Toen de opening was van deze nieuwe attractie is het gefilmd en zie je de watershow nu zelf ook ^^! Je ziet vele kleuren en lichteffecten in het water en zelfs een beetje vuur =]! Heel mooi om te zien en ongelofelijk dat het er nu ook staat! Verder zijn de beelden zo mooi gefilmd dat ik denk dat dit moeilijk te overtreffen is. De show ziet er echt heel mooi uit en heeft de Fata Morgana als mooie achtergrond ^^!
Deze watershow is bedoeld als een eerbetoon aan: De kikkerkoning. De kikkerkoning is één van de eerste tien sprookjes in het Sprookjesbos. Deze fontein laat een gouden bal balanceren op water.

De show vond overigens plaats op de 60ste verjaardag van de Efteling (31 mei 2012). Wat Aquanura zo uniek maakt, is dat geen enkel attractiepark een watershow als deze permanent in het park laat staan =P. Verder is Aquanura niet alleen de grootste van Europa, maar ook de derde grootste van de hele wereld!!!

Hier is de show, enjoy ^^ :
Hoe vonden jullie de show ^^??

Ik weet in ieder geval, dat ik deze show zeker in het echt wil zien <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw dat ziet er echt prachtig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt heel mooi uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie foto's, ziet er geweldig uti!
    hele leuke posts heb je, ik ga je volgen!
    Als je het leuk vind neem dan een kijkje op mijn blog en volg me terug <3

    liefs
    Clementine
    www.byclementineblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me echt zo'n gave show om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauw daar wil ik echt graag naar toe,
    echt mooie foto's!
    elkaar volgen? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat gaaf!
    fijn dat je de show zo in een filmpje kan kijken
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super gaaaf, daar wilde ik ook naartoe :(
    volgens mij lijkt het wel een beetje op zo'n show als in die disney parken in Orlando/Los Angles

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts