The Adventurous Adventures Of One Direction!

550586_432280086802729_1209411327_n_large
Hoewel ik geen fan ben van One Direction, vind ik dit een mega grappig filmpje! Er is een soort tekenfilmpje op Youtube gemaakt genaamd "The Adventurous Adventures Of One Direction". Toen ik het zag, baalde ik dat ik niet dit soort tekenfilms op televisie heb, want ik vind dit echt een super leuk filmpje om te zien en ook nog eens enorm grappig <3!

One Direction is een hele beroemde boyband met de bandleden : Harry, Zayn, Liam, Naill en Louis ^^! Dus of je nou zin hebt om fangirling te doen of om te lachen, voor beide zit je goed met het filmpje die gemaakt is door ChimpShrimp =]!

Informatie (Engels) :
"The evil Lord Faptaguise is back! And he has a plan so dastardly, only one hero can stop him! Well, five heroes. ONE DIRECTION! Join 1D on their wildest adventure yet, as they save the world from doom and discover the true power of friendshiphood."
(ps. in het begin praat de maker van het filmpje en om 0:15) Enjoy <3!
Hoop dat jullie erom gelachen hebben net als ik, have a nice day <3!

xx Katy ^^!

Reacties

  1. ik ben dus geen fan van 1D maar dit filmpje is echt geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha heb net dat filmpje gekeken, echt heel leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niaaall♥ Harrryyy♥ Zaaaayyyn♥ Looouuuiiiisss♥ Liiiaaam ♥
    Tof filmpje :D
    Xoxo Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha leuk filmpje!
    ze zijn echt leukk
    ik volg je, wil je terug volgen?
    www.mividablogx.blogspot.com
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts