Abercrombie & Fitch modellen doen Call Me Maybe!


Mannelijke modellen showend met hun sixpack in een filmpje met als achtergrond muziek "Call Me Maybe". Haha lijkt dat je wat om te zien ^^?? Vandaag heb ik dus zo'n filmpje voor je klaar waarin je dit kan zien =D! Het is misschien niet heel origineel, omdat er meer mensen een video hebben gemaakt met dit nummer,  maar het is wel heel leuk om te delen vond ik ^^!

Enjoy <3!
Hoop dat je het leuk vond <3! Haha zou jij ze bellen =]??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. haha ze hebben misschien een leuk buikje maar niet allemaal een leuk koppie! ;d

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat is bij sommige misschien wel een beetje waar =P.

      Verwijderen
  2. Dit past dus zo goed bij me.. :o!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meiden dit is nou wat je noemt 'heaven'

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts