Shakira - Addicted To You.


Zo alweer een tijdje niks gehoord van Shakira, maar ze is nu terug met het nieuwe nummer Addicted To You! Dit nummer heeft natuurlijk een zomers tintje en ik ben benieuwd wat jullie van haar nieuwe nummer vinden en haar nieuwe kapsel ^^!

Lyrics :

Debe ser el perfume que usas
El agua con que te bañas.
Pero cada cosita que haces
A mí me parece un hazaña.

Me besaste esa noche
cual si fuera el único dia de tu boca,
Cada vez que me acuerdo
Yo siento en mi pecho el pezo de una roca.

Son tus ojos, marrones
Esa areta verdosa
Es tu cara de niño
Esa risa nerviosa

I'm addicted to you, porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you, quiero que te dejes querer.
I'm addicted to you, porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you, quiero que te dejes querer.

Por el puro placer de flotar
Ahora si me llevó la corriente
Ya no puedo dormir ni comer
Como lo hace la gente decente

Tu recuerdo ha quedado en mí
Así como un roche prendido a mi almohada
Y tu encambio que tienes memoria de pez no te acuerdas de nada.

Son tus manos de hombre,
Y el olor de tu espalda
Lo que no tiene nombre,
Lo heredo tu mirada.

I'm addicted to you, porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you quiero que te dejes querer.
I'm addicted to you, porque es un vicio tu piel
Baby I'm addicted to you quiero que te dejes querer.

 Ik vind het nummer wel leuk ^^! Alleen vind ik het zonde dat ze haar haar zoveel korter heeft geknipt. Aan de andere kant, dit staat haar ook super en kan zij zeker hebben ^^!

Hoe vinden jullie het nummer <3?!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ken dit liedje al heel lang... volgens mij issie niet nieuw?! Maar buiten dat is het een heel leuk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan deels kloppen, het nummer komt van het album Sale El Sol en dat album was al een tijd bekend. Maar het is wel een nieuwe videoclip =P. Hoe dan ook mdat je het een heel leuk nummer vind =D!

      Verwijderen
  2. Ik moet toegeven dat het een leuk nummer is. Alleen het lijkt soms of het geluid hard zacht gaat. of hoe zeg je dat? aan en uit in het ritme. DAt vind ik wel minder. Maar voor de rest een goed nummer! wist je dat ze binnenkort naar Nederland komt? XxX anousch

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten