Moederdag : Floriade 2012!

Op Moederdag wilde mijn moeder per se één ding graag doen en dat was de Floriade 2012 bezoeken. De Floriade is een expositie vol verschillende bloemen, natuur en cultuur dat vanuit de hele wereld komt. Op de Floriade zijn al deze dingen te zien. Als je van fotografie houdt is het perfect, je kan zoveel kanten op met je fotografie! Het bijzondere aan de Floriade is trouwens dat het een Nederlandse expositie is, die eens in de 10 jaar plaatsvindt. Met het weer viel het niet tegen ^^! Dat was een 9, want we hadden bijna de hele dag een strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje om van te genieten <3! Verder was het ook lekker rustig met Moederdag, omdat de meeste mensen bij hun moeder thuis zitten. Maar zoals misschien wel bekend is (aangezien ik vaak bloemenfoto's op mijn blog heb) weet je dat mijn moeder gek is van de natuur.

We stonden die ochtend al erg vroeg op en zijn toen onderweg gegaan naar de Floriade. Omdat ik meer dan 800 foto's heb gemaakt en ik niet zo 1,2, 3 foto's kan uitkiezen in één post, doe ik vandaag eerst de heenweg foto's en daarna kijk ik wel verder. Ik vind het namelijk moeilijk om de leukste foto's uit te kiezen aangezien ik een keuze heb uit honderden foto's! Hier komen er alvast een paar van de heenweg :

 


Zoals je ziet erg zonnig ^^! We hadden een leuke pauze onderweg waarbij ik mijn Italiaanse brood kon eten <3! Heerlijk gewoon ^^! Sorry van de wat korte post, maar ik ben doodop en ik moet morgen vroeg naar school, dus voor nu stop ik even, maar later schrijf ik weer verder =P.

Iemand trouwens al bekend met de Floriade ??

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. wel van gehoord maar ben er zelf nooit geweest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wilde precies hetzelfde typen als de vorige reactie! Bij deze ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf, nog nooit geweest . mooie foto's ^^ xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's ,ben er nog niet geweest (: x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten