Maasvlakte 2!

Sinds dit weekend na Italië ben ik ook nog naar de opening van het strand geweest. Vroeger hadden wij een strand waar we jaarlijks kwamen, als sinds ik een klein baby'tje was geloof ik. Maar dit weekend werd de Maasvlakte weer geopend (het was namelijk een paar jaar dicht omdat er een nieuwe en veel grotere moest komen) en konden we voor het eerst kijken hoe het strand is geworden.

Die zaterdag dat ik ging was het echt heerlijk zomers weer, ik heb sinds dat ik in Bologna ben geweest al een zomervakantie gevoel, ik weet niet hoe dat met jullie zit ^^?!

Random pictures :


Armbandjes van Primark =]. Heel cool winkeltje <3!


Als je goed in mijn haar kijkt zie je extensions met panter print ^^! Ik ben daar echt helemaal weg van <3!

Ouderwets een patatje scoren bij dat vage container restaurant =P.


En daarna gingen we thuis nog verder =]. Later die avond ben ik nog naar een bbq feestje geweest en daarna naar de verjaardag van Nick (een vriend van mij). En tja vandaag ben ik lekker met wat vrienden naar het strand geweest in Rozenburg.

Maar de Maasvlakte 2 is heel prettig om te liggen, vooral nu er haast geen afval is ^^. Wel veel enge kwalletjes die aanspoelen, maar daar was ik altijd al bang voor haha xD!

Hoe zijn jullie warme daagjes <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. i love your blog...maybe we can follow each other??? kiss http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben ik daar een keer met school geweest, echt super leuk. Beide foto's van jou alleen zijn heel mooi. De andere foto's zijn ook allemaal erg goed gelukt. Ik heb toen ook in die container gezeten, haha.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leeeuk!! ik woon daar vlakbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look gorgeous girl kisses can we follow each other..?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's!

    Liefs
    Caroline
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten