Light Your Fire!

Haii, ik ben sinds vandaag terug uit Italië! Eerst ben ik maar in de tuin gaan zonnen en wezen douche, maar daarna wilde ik even Eurovision gaan kijken, omdat ik het super leuk vind om muziek artiesten te zien die hun land vertegenwoordigen ^^! Dus vandaag begin ik gewoon met een post van wat ik van de twee semi-finals vond ^^!

Bij de eerste semi-final was in ieder geval dit mijn top 3 geworden :

Flag of Denmark 1. Denemarken.
Flag of Ireland 2. Ierland.
Flag of Iceland 3. IJsland.

En bij de semi-final 2 waren vooral deze mijn favorieten ^^ :

Flag of Sweden 1. Zweden.
2. Noorwegen.
Flag of Ukraine 3. Ukraine.
Dit was het even voor vandaag =]! Vanavond is de finale =D! Wie is jullie favoriet ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik duim voor Zweden. Jedward is ook erg leuk, maar had die niet al eens meegedaan?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idd, Jedward deed vorig jaar ook al mee met het nummer lipstick =]!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
  2. ik vond die van Denemarken ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten