Koninginnedag!


Leuke foto hé =P. Ik vond deze foto van Beatrix bij AD.nl. Dit was blijkbaar te zien in Rhenen en Veenendaal. Ik ben daar zelf niet geweest, maar heb het wel gevierd.

De dag begon verrassend goed met de heerlijke zonnestralen die mijn kamer binnendrongen ^^! Ik was om kwart voor tien al wakker. Daar was ik wel blij om, want ik was bang pas rond 3 uur s'middags wakker te worden! Ik ging gelijk de tuin in om lekker te zonnen natuurlijk ^^! Ook hebben ik en mijn vader de Nederlandse vlag aan ons huis gezet :
Verder kwam mijn zus nog langs en later ook mijn vriendin Jacky. Heel gezellig om weer eens bij te kletsen met mijn vriendin van vroeger =]! Ik zie haar haast nooit sinds we alle twee op een andere school zitten. Maar gelukkig spreken we nog vaak genoeg af <3!

In de tuin hadden we nog wat oranje food :


Die avond ben ik naar het vuurwerk in Rotterdam gaan kijken. Heel leuk! Mijn familie en ik keken vanaf een plek waar we uitzicht hadden op de kermis, de Erasmus brug en op de boot waar het vuurwerk vandaan kwam.

Voor nu maar even één foto. Misschien doe ik de rest later nog met wat filmpjes erbij. We hadden namelijk meer gefilmd dan gefotografeerd. Maar ik zie wel of ik daar tijd voor kan vrijmaken ^^!

Hoe was jullie Koninginnedag ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Oehh lekkere donuts. (: Ziet er uit als een leuke Koninginnedag! Ik ben naar de rommelmarkt geweest, was ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha die eerste foto is echt gaaf. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerst foto is heel erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ík kwijl weg bij die taaart, jummiee!!


    leukkebloggxxxx
    ifollowyoubackk?? <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie/lekkere foto's!
    Bedankt voor het volgen, ik volg je terug.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je me volgt ! Ik volg je terug (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto van het Beatrix sculptuur! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad! ps ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten