Hello Kitty airplanes!

Eva Airlines Hello Kitty
Hoe schattig wil je het hebben in je leven ^^?? Hello Kitty is echt overal te vinden en er bestaan nu dus ook Hello Kitty vliegtuigen! Dit vliegtuig behoort bij Taiwan's Eva Airlines en is zoals je ziet gedecoreerd met deze schattige Hello Kitty motieven!

Dit is natuurlijk een aparte manier om klanten te trekken! Ik denk dat vele hierdoor wel een reisje willen met dit vliegtuig. En niet alleen de buitenkant van het vliegtuig is in Hello Kitty sfeer, maar ook de binnenkant, het eten,  de kaartenapparaten en noem maar op!

Hier nog wat foto's van het vliegtuig ^^!
Eva Airlines Hello Kitty
Eva Airlines Hello KittyEva Airlines Hello KittyEva Airlines Hello KittyEva Airlines Hello Kitty
Hello Kitty is dus nu overal te vinden ^^! Heb je al zin om een reis te boeken met dit vliegtuig ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik wil met dit vliegtuig weg, super leeeuk !!

    Gaaf artikel xxx ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof vliegtuig! Haha daar wil ik zeker wel een keer mee vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg, zo leuk! Zo overwin ik misschien wel mijn vliegangst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh wat super cute!!! Ik zou er wel een reisje in willen maken! Doet me een beetje denken aan het Totally Spies vliegtuid van de tekenfilm haha ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha eigenlijk is het té erg voor woorden, maar ZO cute! Haha echt heel schattig! :D

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ★ (・∀・)

    love pictures on your blog :) very nice layout. clean and charming. love your blog.

    my blog (≧∀≦) σ : http://www.christianyuen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk! ik beneen groot hello kitty fan, dus als ik het geld had gehad zou ik er zeker een keer mee vliegen. Super leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk, ben helemaal gek van Hello Kitty in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten