Floriade 2012, Environment!

Zoals beloofd zou ik meer posten over de Floriade. Want van alleen foto's over de heenweg is niet zo interessant =P! Ik verdeel de posts over de Floriade gewoon in hoofdstukken. Zodra je binnen komt, kom je in het "enviroment" gedeelte. Het "environment" gedeelte wordt beschreven als het gedeelte waarin je kunt ervaren hoe planten, bloemen, bomen, groente en fruit in je directe leefomgeving, je dagelijkse leven kunnen verbeteren. Hierbij wordt je je bewust van het belang van groen in de stad. Dus daar gaat vandaag mijn post over ^^!
Via de ingang loop je eerst over deze apart gevormde brug.
Het hoofdgebouw.
Kunstige poortjes waar je langs moet. De Floriade heeft er bij bijna alles wel voor gezorgd, dat iets op een aparte en natuur achtige sfeer is gemaakt.
Me zusje bij de dutch koe xD.
Wie kent de Hollandse kenmerken eigenlijk niet. De meerderheid van de Nederlandse bevolking draagt deze klompen niet eens, maar toch is dit altijd één van de kenmerken die buitenlanders noemen over Nederland en de bevolking. 
Die gondola bovenop de foto was om de bezoekers van noord naar zuid te vervoeren. Dit kreeg je alleen tegen betaling. Gelukkig had mijn moeder dit erbij gekocht, want anders hadden we nooit het hele park kunnen zien. Het is er werkelijk zo groot! Het is wel 66 hectare! Dus je begrijpt waarschijnlijk wel dat ik je zou aanraden dit erbij te kopen. Zo zie je namelijk zo veel meer van de Floriade!
Me vader en me moeder. We gingen op Moederdag naar de Floriade, dus zij moest er ook even op =].
Ik in de buurt van The Dome. Daar kregen we een filmpje te zien met verschillende foto's van bloemen (en meer). Wel werd er ook reclame voor de Floriade zelf gemaakt in de filmpjes (dus The Dome + andere plaatsen). Dat vond ik iets minder. Maar het was wel cool dat het een 360-graden-film was. Dat geeft een heel mooi effect ^^!
Entertainers waren er ook in het park. Heel leuk om te zien en ook heel knap om te zien hoe deze meiden op die stelten zich voortbewegen. Zie maar je evenwicht een hele dag vol te houden. Heel knap!
Super view over de Floriade Plaza!

Dit is nog niet eens het hele "enviroment" gedeelte. Er is nog veel meer te zien zoals alle tuinen die hier omheen staan ^^! Maar voor vandaag laat ik het even hierbij. Later weer eens meer =]!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Super coole foto's!!! Hoe hen je dat gedaan met die zwart wit koe met de gekleurde kleren?! Echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je had volgens mij echt prachtig mooi weer! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten