Floriade 2012, cultuur historische route.

Een van de eerste dingen die we (mijn familie en ik) besloten te doen op de Floriade, was de cultuur historische route, oftewel een boswandeling. Dit hadden wij al een tijdje niet meer gedaan, dus het was wel weer eens leuk om te doen. En alles ruikt ook veel lekkerder in het bos vind ik ^^!

Hier zijn weer eens een paar foto's :

Zo zijn we die dag dus een beetje door het bos gelopen op weg naar het volgende deel. Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden ^^! Nu ga ik maar weer verder aan mijn Duits huiswerk, auf wiedersehen dan maar xD.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's! Het lijkt me heel leuk om een keer naar de Floriade te gaan, maar helaas is het nogal ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauuw wat heb je een mooie blog!!
    ik ben je nieuwste volgster, volg je mij terug??
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten