Finding t.A.T.u!

Heel heel misschien ken je de Russische muziek groep t.A.T.u. van vroeger ?? Ik was daar vroeger in ieder geval fan van. Misschien dat je de clip All The Things She Said nog wel iets zegt ?? Deze clip was natuurlijk heel erg "shocking" in die tijd. Misschien als je het nummer hoort heb je weer een fresh reminder en misschien dat je dan het "shocking" een beetje snapt :
In ieder geval, van deze twee meiden is er nu een film gemaakt : Finding t.A.T.u.! Het gaat hierom twee meiden, Janie (Amerikaan die in Moskou leeft) en Lana (die in Rusland woont en ook Russisch is). Beide zijn ze enorm fan van t.A.T.u en besluiten elkaar op te zoeken. Lana vertrekt naar Moskou en ze hopen dan t.A.T.u. te vinden en dat gaat moeilijker dan gedacht. Lana en Janie komen terecht in een wereld van obsessie, drugs en moord.

Trailer :
Ik wachtte nou al zo lang op deze film! Eerst was deze er gek genoeg alleen in het Russisch, maar nu had ik er op internet toevallig een gevonden in het Engels. Hoe dan ook, nu kon ik de film eindelijk kijken!

Sommige stukjes waren anders dan ik had verwacht en ik vond het wel leuk om te zien dat deze meiden er zoveel voor overhadden om t.A.T.u te ontmoeten. Wel jammer vond ik dat t.A.T.u misschien maar 5% van de film aanwezig was. Aan de andere kant had ik dat wel kunnen verwachten, want meer films gebruiken een beroemdheid om mensen te lokken met kijken xD! Ik vond deze film niet extreem goed, maar ik zou het zeker nog een keer kijken. Het is eigenlijk voor mij net als bij Hilary Duff films, als ik ergens fan van ben, vind ik het sowieso al leuk om te zien. Wel was de film spannend! Vooral bij het gebeuren waarin een meisje een aanval krijg en begint over te geven enz. en uiteindelijk toch overlijd aan drugs. En ook echt vage stukjes zoals een fotograaf die echt totaal geen aardig persoonlijkheid had. Lana wilt heel graag model worden en komt in contact met deze fotograaf, maar hij zegt niet de leukste dingen tegen haar! Dit is wel een film die bij mij zal blijven hangen ^^!
Soundtracks :

You and I - t.A.T.u.
Show me Love - t.A.T.u.
Fly On The Wall - t.A.T.u.
Loves Me Not - t.A.T.u.
Craving (I Only Want What I Can't Have) - t.A.T.u.
Snowfalls - t.A.T.u.
Don't Regret - t.A.T.u.
Time Of The Moon - t.A.T.u.
This Is My Life - Tiffany Giardina.

En meer kon ik er niet uitvinden. Om de een of andere reden is deze film heel moeilijk te vinden en is het heel moeilijk informatie te achterhalen. De soundtracks zijn natuurlijk niet alleen maar van t.A.T.u. in deze film.

Kennen jullie t.A.T.u. nog ??

Als je wilt kijken naar de film op Youtube klik hier!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ik luisterde dat vroeger wel eens , grappig xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit kan ik me nog wel herinneren...jeetje, das lang geleden! Leuk om dat liedje weer te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit van gehoord haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha ik heb er ergens in een doos op zolder nog een cd van liggen *erg*

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten