Cinnamon Challenge!

Tumblr_lyndchvoik1r29t5yo1_500_large
Ik zou nog een filmpje posten over de Cinnamon Challenge. Dat is een challenge waarbij wij op mijn verjaardag allemaal een lepel met kaneel in onze mond moesten stoppen. Degene die het het langst volhield was dan de winnaar/winnares. Maar zodra de kaneel in je mond gaat gebeurd er iets vreemds met je waardoor je het zo snel mogelijk weer wilt uitspugen haha xD! Eerst twijfelde ik aan de echtheid, maar onder andere Robin was het levende bewijs dat die challenge echt zo erg was haha xD!
432364_3150141484699_1599966083_32632413_1689993748_n_large
De reden waarom ik dit al heel lang wilde doen is , omdat het me grappig leek om eens een keer iets doms te doen haha. Want je kan er in stikken en dit is eigenlijk gewoon puur leedvermaak xD. Maar het is  grappig om eens dom te doen en altijd leuk als je er later op terug kijkt. Een beetje gek doen in het leven mag best ^^!

Ook had ik nog een Piri Piri Challenge gedaan. Piri Piri is meestal zo heet dat je zo snel mogelijk naar water moet grijpen, omdat je in de fik staat van dat spul. Maar om de een of andere reden konden Chris en Robin daar helaas wel tegen. Dus toen heb ik maar de Cinnamon Chalenge gedaan die verrassend genoeg wel effect had =D!

In dit filmpje zie je de gevolgen ^^! (Ps. niet op Kelvin letten, hij speelde vals door de helft weg te doen en daarom hield hij het als een van de weinige vol xD).

Ik heb hier twee keer aan meegedaan. Alleen dat staat weer op andere filmpjes en tot nu toe is dit degene die ik het snelst kon laten zien ^^!

Zijn hier ook bloggers met ervaring van de Cinnamon Challenge ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Geweldig! Ik heb ook eens een filmpje gezien waarin iemand echt een hele lepel bomvol neemt! :P

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldig! Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar het lijkt me ook echt een vreselijk gevoel in je mond, haha :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahaha, ik heb geenidee wat er dan gebeurt maar ik ga het op mijn verjaardag ook doen whahaha.! ;d

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha super! ik heb een nieuwe blog en ik volg je nu, misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog en me misschien terug volgen! :) hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts