Bye Bye sis!


Mijn zus gaat weer eens op vakantie! Dit keer gaat ze naar Maleisië. Zij is hier al eens eerder geweest, maar nu gaat ze een vriend die ze kent opzoeken. Mijn zusje en ik besloten haar weg te brengen. Wel bijna het vliegtuig gemist, maar maakt niet uit xD!

Mijn zusje en ik hebben voor de rest nog een beetje zitten kloten op het vliegveld. Er was zo'n model vliegtuig waar we in konden. Opzich wel grappig, want het lijkt net echt!
Ik heb altijd al iets met vliegvelden. Ik houd natuurlijk van reizen, maar ik vind het ook altijd leuk om naar vliegtuigen te kijken ^^! Schiphol is sowieso een van mijn favoriete plaatsen in Nederland =]!

Aan het einde heb ik lekker bij de Mac Donalds een Big Mag menu gehaald ^^!

Wat zijn jouw favoriete plekken in Nederland ??
De mijne zijn, De Efteling, Schiphol en Scheveningen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's!! Ik heb niet echt een favo plek in nederland... Voel me eerder thuis in het buitenland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha geweldig! Leuk zeg :D
    Schiphol is wel leuk ja! Ik loop zelfs op het terrein van schiphol stage op een kdo

    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van elk vliegveld, maakt me niet uit waar het is. Ik vind het heerlijk om met de gedachte te zitten, dat ik eindelijk op vakantie ga, ahhaha. En ik houdt gewoon van het naar buiten staren tijdens het vliegen. Ik was vandaag ook terug gekomen van Engeland, en toen ik met de boot ging had ik precies dezelfde feeling, voelt goed ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik heb nog niet gevlogen. :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hou van vliegen!! ik heb sowieso meer dan 20 keer gevlogen. Ik hou ook echt van Schiphol.!!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n modelvliegtuigje!~
    mooie foto's
    Ik ben al meer dan 10x in een vliegtuig geweest:)
    hmmm die macdonalds<33333
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten