Arrivederchi!

Ciao ragazze! Come va ?? Finalmente è 20 maggio 2012 <3! Che gioia, io vado a Italia <3! Io vado con in bus e ik ga nu maar weer in het Nederlands schrijven, want ik ben niet goed in de Italiaanse taal haha ^^!

Ik schreef dus : Haii meiden! Hoe gaat het ?? Eindelijk is het 20 mei 2012 <3! Heerlijk, ik ga naar Italië <3!Ik ga met de bus en... de rest kon je als het goed is wel verstaan ^^!

Ik ga dus met de bus tussen de 20 en de 22 uur reizen! Oh My Gosh, zo lang met Cynthia en Nina overleef ik nooit in één bus haha xD! Maar ik kijk hier heel erg naar uit (als sinds mijn inschrijving is dit het gesprek op onze school geweest!)

Ik zal op maandagochtend aankomen in het hotel in Tronchetto en ik zal dan met de boot naar Venetië gaan! Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, want ik heb bij aankomst maar twee uurtjes de tijd om te slapen en om me klaar te maken, heb ik via sommige klasgenoten gehoord. Dus ik neem aan dat ik in de bus, maar alvast wat moet gaan slapen en anders zien jullie mij met prachtige wallen onder mijn ogen op de foto's!

Ik denk niet dat er op onze werkweek internet zal zijn, dus mijn reisverslag zal na mijn werkweek pas komen. Wie weet kan ik wat regelen, maar anders dan horen jullie weer wat van mij op 25 of 26 mei.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten